Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Scandinavian Group

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Velkommen

Velkommen til vår egen kjære gruppe folkens.

Her kan dere som sagt snakke om hva enn det måtte være, og be om ulike forklaringer som angår PE som dere ikke helt har forstått. Selvfølgelig er også diskusjoner som handler om andre ting også hjertelig velkomne i gruppen vår. Hvis dere vet at om andre medlemmer som er skandinaviske så må dere sørge for at de blir med i gruppen vår, jeg har alltid lurt på hvor mangen her på forumet som utøver PE er fra skandinavia, og hvorfor det ikke er islendinger!?

Håper dere forblir delvis aktive her inne, så ses vi siden

-UYN-
    19/04/2011
    FG: 4.25" +0.45
    FL: 5.19" +0.69
    EG: 4.75" +0.45
    BPFSL: 7.69" +1.58
    NBPEL: 7.25" +1.19
    BPEL: 7.677"+1.757

Jeg syns det var et godt initiativ å starte denne gruppen!

Håper folk blir med

Katie

Comment

Ja det håper virkelig jeg også!

-UYN-
      19/04/2011

Comment

Vi har alltså 2 norrmän och en svensk. Intressant!
        Norska är lättare att förstå via tal än via text.

..och en dansk.
        Log
        Measurements (Current):
        BPEL: 7.25"
        HG: ~6.25"|MEG:6.25"|Low shaft EG:6.5"|BG: 7"

Comment

Gyrta!? Er du svensk, trodde du var fra USA?

-UYN-
          19/04/2011

Comment

Nej, jag sa ju att jag var svensk i vår första PM-konversation vi hade.
            Om jag har varit amerikansk hade min engelska varit bra, så bra är den inte!
            Log
            Measurements (Current):

Comment

Aaah, dette husker faktisk ikke jeg, men så "roligt". Tror i hvertfall funny=rolig på svensk? :P Jeg lurer på om han ene norsken snart kommer til å melde seg inn, jeg sendte til og med han en invite. Han hadde noen spørsmål angående edging og DO.

-UYN-
              19/04/2011

Comment

Så fint at folk melder seg inn
                Men det er da enda mange fra skandinavia her på forumet?

Jeg synes også at svensk er lettere å forstå gjennom tale. Mens dansk er lettere å lese.

Comment

Det stämmer, rolig = funny. Norska är mycket vackrare i tal. I skrift påminner det om danska, brrr.
                  Jag förstår ungefär 80-90% av det ni skriver
                  Log
                  Measurements (Current):

Comment

hei hei! hærlig initiativ UYN! Godag Gyrta og Katie! =)
                    "He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life."

Comment

Word of caution: just like you don't jelq over your glans, do not jelq over your nuts. Jelq up to but not over them - period.

I do three sets of upward and downward jelqs, and each uses a different technique. I do these probably three times a week, and I doubt it takes much over 10 minutes to do them all. I have done these with my sack hanging free, and I have also done them when my sack was partially turtled. I have never injured myself or felt any discomfort, so I feel confident in saying if done correctly, these are safe to do.

Upward jelq:
                      1) Lubricate your sack and unit. Since I don't do these for a long time, I often use plain soap and water as my lubricant. When I finish I simply apply a little hand cream to the area.
                      2) Using a modified overhand ok grip, place your thumb on top of your shaft near the base, and lifting your scrotum up, place your middle finger across the pc muscle between your anus and the base of your sack.
                      3) The thumb is only used to keep your penis in place and doesn't move much at all.
                      4) While applying a good pressure with your middle finger, slowly jelq upwards until your finger has pushed your testes to the bottom of your sack. At this point your nuts will be pushed against the bottom of your sack and they will look very full. Looking down at them at this point your nuts would be looking back up at you!! I use my other hand while jelqing to help keep my nuts from expanding side to side too much. When you try it you will see what I mean. Mentally visualize that you are trying to push your nuts through your penis (that is why you use your thumb to keep your unit in place), and that you are also trying to push your nuts up even with the tip of your penis. When you are finished your nuts and the tip of your penis are pointing straight up toward your navel.
                      5) Keeping your middle finger in place, use the middle finger of your opposite hand to begin your second jelqing motion.
                      6) When your second jelq reaches your first middle finger, release your first grip and repeat steps 2-5 again.

Downward jelq:
                      1) Repeat steps 1-2 above.
                      2) This time you are going to jelq in a downward motion, and your thumb plays a much bigger part here.
                      3) In the upward jelq your thumb just sort of sat in one place, but now it rides down your shaft in sync with your middle finger.
                      4) The visualization here is that now I am trying to push my penis through my nut sack as I jelq downwards, while still pushing up with my middle finger. And again, I am trying to push my nuts even with the tip of my penis.
                      5) I again use my other hand to keep my sack from pushing out side to side too much. When finished, the tip of your penis and your nuts are pointed toward the ground.
                      6) After I reach the end of the sack and my testes are firmly being held in place, I bring my second hand into play and repeat the above steps. Release the first grip when your second grip reaches it.

kan noen oversette ??
                      "He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life."

Comment

Jag kan översätta men är alldeles för lat för den mängden text.

Prova translate.google.com
                        Log
                        Measurements (Current):

Comment

Hvordan gikk det med translate.google? ble teksten forståelig?

Hvis ikke, kan jeg prøve å oversette på søndag/i morgen, går det greit å lese på norsk?

Comment

Hejsan!

Här kommer en svensk som medlem till gruppen. Så jag blev nummer sex .

Comment

Jeg har oversatt artikkelen over til norsk, etter ønske fra indianajones.
                              Hvis det er vanskelig å lese på norsk, tror jeg det skal gå fint å oversette den til dansk eller svensk på translate.google. Jeg har prøvd å bruke veldig vanlige ord, sånn at oversettelse skal bli lettere. Jeg har ikke kommet på noe godt ord for 'jelq' så jeg har beholdt det engelske ordet, men jeg tror det går greit siden alle vet hva 'jelq' er.

Ord til advarsel: på samme måte som du ikke gjør jelqs over penishodet, skal du ikke gjøre det over testiklene heller. Jelq opp mot dem, men ikke over dem – punktum.

Jeg utfører tre sett med oppover- og nedover-jelqs, og på hver av dem bruker jeg forkjellige teknikker. Jeg gjør disse omtrent tre ganger i uken, og jeg tviler på at det tar mer enn 10 minutter å utføre dem. Jeg har utført dem med tesiklene hengende fritt, jeg har også utført dem mens de har vært delvis sammentrukket. Jeg har aldri skadet meg selv eller følt ubehag, så jeg er komfortabel med å si at dersom de utføres riktig, er disse øvelsene trygge å gjøre.

Oppover-jelq.
                              1) Ha fuktighet på penis og testiklene. Siden jeg ikke gjør dette over lang tid, bruker jeg bare såpe og vann som fuktighet. Når jeg er ferdig, har jeg litt håndkrem på området.
                              2) Bruk et modifisert ok-grep, plasser tommelen oppå skaftet nær kroppen, løft skrotum opp, og plasser den midterste fingeren på tvers av Pc-muskelen, mellom anus og der hvor skrotum er festet til kroppen.
                              3) Tommelen er bare for å holde penis på plass, og beveger seg nesten ikke.
                              4) Mens du utøver sterkt press med den midterste fingeren, jelq sakte oppover til fingeren har dyttet testiklene til bunnen av skrotum. På dette tidspunktet vil testiklene være presset mot bunnen av skrotum, og de vil se veldig fyldige ut. Mens du ser ned på dem, vil de se tilbake opp på deg! Jeg bruker den andre hånden til å forhindre testiklene fra å skli for mye ut på sidene. Når du prøver det, vil du se hva jeg mener. Visualiser mentalt at du prøver å dytte testiklene gjennom penis (det er derfor du bruker tommelen til å holde penis på plass) og at du i tillegg prøver å dytte dem opp til tuppen av penis. Når du er ferdig vil penis og testiklene peke rett opp mot navelen din.
                              5) Mens du holder den midterste fingeren på plass, bruker du den midterste fingeren på den andre hånden og starter den ande jelqe-bevegelsen. Nå den fingrene møtes, slipper du grepet og gjentar punkt 2-5 om igjen.

Nedover-jelq.
                              1) Repeter stegene 1-2 over.
                              2) Denne gangen utfører du jelqingen i en nedoverbevegelse, og tommelen spiller en mye større rolle her.
                              3) Under oppover-jelqen var tommelen helt i ro, men nå skal den beveges nedover skaftet på penis synkronisert med den midterste fingeren.
                              4) Visualiseringen her er at jeg prøver å presse penis ned gjennom skrotum mens jeg utfører nedover-jelqen, mens jeg fremdeles dytter oppover med den midterste fingeren. Igjen prøver jeg å dytte skrotum ut til tuppen av penis.
                              5) Jeg bruker igjen den andre hånden til å forhindre testiklene fra å skli for mye ut på sidene. Ved slutten peker både penis og skrotum ned mot bakken.
                              6) Når jeg når enden av skrotum og testiklene holdes fast på plass, repeterer jeg stegene over med den andre hånden. Slipp det første grepet når den andre hånden når den første.

Comment

The Scandinavian Group

About this Group

Alle skandinavere er hjertelig velkomne til denne gruppen. Her kan vi diskutere aspekter ved PE som dere har vansker med å forstå grunnet engelskkunnskapsnivået deres. Jeg håper at dere vil være aktiv medlemmer av gruppen og bidra med PE-kunnskapene dere allerede innehar.
                              Type: Public
                              Topics: 6
                              Comments: 29

Owner

Latest Group Topics

Collapse

There are no results that meet this criteria.

Working...
                              X